Pages

luni, 17 decembrie 2012

Un pix ?


       Nu cu multe zile în urmă, urmăream un material la ştiri , era vorba despre două fetiţe de şcoală primară, fără tată, iar mama crescuse la orfelinat, momentan locuind într-o baracă. În timpul reportajului , fetiţele sunt întrebate pe rând : “Ce ai vrea să îţi aducă Moş Crăciun ? “, la care una dintre fetiţe răspune: “Un pix … “. Până în acel moment nu urmărisem reportajul cu interes, dar după ce am auzit răspunsul fetiţei am rămas blocat in jur de 3-4 minute, îmi dispăruseră brusc toate gândurile din cap, toate problemele mele, minore, pe lângă drama trăită de această familie. Cu lacrimi în ochi mă uitam la televizor şi nu îmi venea să cred. Un pix ? Nu am mai fost bun de nimic în acea zi.
       Mă întreb acum: “Unde e dreptatea ? De ce unii care nu au făcut un lucru bun în viaţa lor, o duc aşa bine ? De ce dacă ajungem unde am dorit, vrem mai mult, mai mult ? “
       Nu ştiu , pur şi simplu am trecut printr-un şoc în momentul când am auzit “un pix”  şi îmi dau seama că în 21 de ani am fost mai mult decât norocos ; îmi dau seama că aşa  mult alergăm după lucruri neînsemnate. Oare dacă am pune în balantă ceea ce avem, în raport cu ceea ce am făcut pentru a merita ce avem sau ce am ajuns să fim, cum ar arăta talerele balanţei ? Oare ar fi aproximativ la acelaş nivel ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu