Pages

sâmbătă, 9 februarie 2013

Azi am mulţumit.

Mulţumesc celor care mă urăsc aşa de mult,
Mulţumesc celor care m-au luat de fraier în trecut,
Mulţumesc celor care mă iubesc şi au speranţa
C-o să rămân alături de ei toata viaţa.
Mulţumesc celor care m-au iubit , dar mă urăsc
Şi celor care m-au urât, dar mă iubesc.
Mulţumesc celor care m-au îndrumat să procedez corect,
Mi-au arătat ce-i bun, rău, frumos şi înţelept.
Mulţumesc lui Dumnezeu că va adus în calea mea
Şi că vă veghează pe toţi prin rugăciunea grea.
Mulţumesc celor care mă cred un deplasat, nebun,
Chiar dacă explic pe litere, ei tot nu înţeleg ce spun.
Mulţumesc celor care au fost cu min' de când eram mititel
Şi-o să fie tot cu mine, chiar dacă o să rămân chel.
Mulţumesc c-aveţi răbdare de ani mulţi
Şi credeţi din inimă c-o să ne vedem cărunţi.
Mulţumesc celor ce dădeau din spate la picioare,
Celor care intrau cu talpa în alunecare,
Celor care trăgeau încet dacă eram portar,
Celor care au trecut cu vederea dacă am fost măgar,
Celor care m-au iertat că i-am bătut de-atâtea ori,
Acum sunt toţi mari, dar ştiu că le dau fiori.
Mulţumesc celor care râdeau cu mine cel mai mult,
Şi celor care râdeau de mine şi n-am ştiut.
Mulţumesc celor care m-au certat,
Dar de fapt m-au învăţat.
Mulţumesc celor care m-au cărat în spate când mi-a fost mai greu,
Celor care mă ţineau în braţe atunci când plângeam mereu.
Mulţumesc celor ce v-aţi pus încrederea la a mea poartă,
Am lăsat-o să intre, n-o s-o scap chiar dacă-s tras pe roată.
Mulţumesc celor ce mă luau de mână şi mă ţineau să nu mă piardă,
Nu mi-au spus, dar ştiu că sunt cu ei, acolo, într-o inimă caldă.
Nu vă speriaţi, nu sunt supărat pe viaţă,
Dar mă simt aşa de prost, că nu v-am spus în faţă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu