Pages

vineri, 25 ianuarie 2013

Orientarea.


... Şi stau înins, sunt făcut praf,
Numai bun de tras în cap, pe nas.
Am săgeţi in minte, 'n mine, 'n staff,
Tocmai m-am bătut cu Legolas.
Am speranţa că-s MacLeod,
Da' n-am katana.
Vine la mine, mă ridică,
Îmi da apă cu cana.
Îmi ţine mâna la ochi,
Beznă, poate era Obama,
Dar stai, că îmi descoperise ochii,
Avea o voce cam ciudata, nu era Rocky;
Avea un corp strălucitor ca de zeiţă,
Un zâmbet cam nimicitor, era fetiţă,
Era un fel de ursitoare.
Mi-a spus c-am un trecut apus
Şi un viitor cam mare
Pentru un puşti aşa-ngânfat
Şi că nu-s în stare.
Dar i-am dat un sfat :
"Hai, pune-mă la-ncercare !"
"Bine, pentru început, uite, îţi dau o fată"
N-am avut grijă de ea, mi-a mai dat o dată.
Nu era la infinit
Ursitoarea m-a minţit !
Stau, din nou, întins,
Poţi să ma faci liniuţe.
Pe când sa fiu tras de un ins,
Mâna la ochi pătrunse.
Şi-mi spuse :
"Nu mai fii tu arogant,
Încearcă să-ţi faci treaba,
Ridică-ţi ochii din pământ
Şi alungă răul, teama,
Temându-te să fii infrant ."
M-am schimbat, am aripi,
Sunt fluture, Sunt vultur,
Sunt Verne, vreau sa-nconjor Pământul !
Şi mi-am făcut amici destui,
Unii serioşi, alţii hai-hui ;
Unii sunt vulpi, alţii sunt lei ;
Unii sunt lacăt, alţii chei.
Şi-am cunoscut nişte iubiri,
Lungi, mari, scurte , amintiri.
Acum am gândiri profunde,
Încerc, dar nu le pot ascunde
Si nu încerc sa fiu un Blaga, Creangă,
Eminescu, Eliade, Maiorescu ;
Încerc sa fiu un x-ulescu, care trece bine testu' .
Nu visez un Gates, Ortega !
Vreau, doar, să nu fiu un praf, un stas,
Să mă vrei, din nou, în cap , în nas !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu