Pages

marți, 4 decembrie 2012

Ai trage ?

... Şi-ai trage dacă ai avea,
Un arc, ai lua viaţa mea,
Ai lua ceva aşa de scump,
A lor mei, pe-acest pământ.
Ai lua un comic arogant ,
Iubitor, dar agasant
Şi-ai vrea să faci din el un timp,
Sclavul tău, nerăsplătit.
Şi-ai trage ! Să mă laşi să mor,
De dor, de teamă, de-un fior
Rece şi aşa de crunt,
La care mă gândeam temut,
C-o să m-ajungă. Dar acum,
Te rog, întoarce-te din drum !
Te rog, nu-i da sufletului
Patima nebunului !
Măcar ascultă-mă ce-ţi cer !
Oricum, ce faci e efemer ...
De ce ai vrea ca tu să iei,
Un prieten, prietenilor mei ?
Trage, nu te mai gândi,
Dar ştii şi tu că vei greşi !
Pune-te în locul meu ,
Să vezi cum e să nu fii zeu,
Să pot să trag şi eu în tine,
Să arzi de patimi şi ruşine,
Să cazi în lacrimi si dorinţi,
Să spargi pereţi, să strângi din dinţi !
Hai, trage mă dacă te ţine !
Cupidon, ce ai cu mine ?!

Un comentariu: